Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Zwrot towaru 

W celu odstąpienia od umowy, prosimy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy (.pdf), załączyć pismo do paczki lub/i wysłać drogą mailową na adres: SHOP@TURBOKOLOR.PL. Zwrot pieniędzy zostanie automatycznie przekazany na wskazany rachunek bankowy po otrzymaniu towaru przez sklep. Pieniądze zostaną zwrócone na rachunek bankowy wskazany przez Klienta w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia paczki. 

Zwracany towar prosimy przesyłać na adres:

Magazyn Turbokolor, Rampa 26

Ul. Piastowska 38, 05-850 Bronisze

Prosimy zwrócić towar wraz z dowodem zakupu.

Jeśli klient chce zachować dowód zakupu na pozostałe niezwracane produkty z tego samego dokumentu, prosimy o wykonanie we własnym zakresie jego kserokopii. Kserokopia ta będzie uznana jako ważny dowód zakupu.

Produkt powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna. 

*Nie przyjmujemy paczek za pobraniem ani na nasz koszt. Wszelki zwroty są realizowane przelewem.

*W magazynie nie ma możliwość odbioru osobistego ani osobistego dostarczenia zwrotów czy wymian. 

 

Reklamacja

Reklamowany towar prosimy przesyłać na adres:

Magazyn Turbokolor, Rampa 26

Ul. Piastowska 38, 05-850 Bronisze

Pismo reklamacyjne (.pdf), należy załączyć do paczki lub/i wysłać drogą mailową na adres: SHOP@TURBOKOLOR.PL.

Kupujący ma prawo odesłać reklamowany towar w dowolny sposób na własny koszt.

Podstawą przyjęcia towaru na reklamację jest dołączenie do paczki dowodu zakupu. Jeśli klient chce zachować dowód zakupu na pozostałe produkty z tego samego dokumentu, prosimy o wykonanie we własnym zakresie jego kserokopii. Kserokopia ta będzie uznana jako ważny dowód zakupu.

Firma zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona a wada usunięta.

Produkt powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna. 

*Nie przyjmujemy paczek za pobraniem ani na nasz koszt.